FREDAG :D

Hej hej! Skolan var lång och jobbig. Typ alla är sjuka, vi var inte alls många i vår klass. Det var 15 personer sjuka. När jag kom hem så åt jag lite sen tittade jag på tv sen somnade jag och sov i några timmar. På bilden ska jag försöka rita av Clara (min hund) Visar en bild på henne sen. Sitter och tittar på tv, lets dance. Inte så roligt. Imon ska jag nog bara vara hemma och sova eller något, kanske ta några bilder men det finns inget att ta kort på för allt är blött och vitt :( Man har ju redan tagit kort på typ allt. Fy vad jag klagar hehe. Men det är FREDAG :D roligt roligt :) Ska nog äta lite sen ska jag nog se om det finns något gott :)


Clara :)

Ha det bra :D

Kommentarer

Läs detta innan du kommenterar:
Alla bilder är tagna av mig om inget annat är skrivet.
Copyright på ALLA bilder.
Jag fotar med Nikon d5100 eller Nikon Coolpix L110.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Hoppas ni gillar bloggen och ni får gärna kommentera :)
RSS 2.0