Franska!

Hej hej! Sitter här framför datorn (ja hur skulle jag annars kunna skriva detta, men men) och jag har ont i huvudet :( Skolan var väl bra, vi hade franska läxa tills idag och den var ganska lätt men jag klarade inte alla meningarna tyvärr (man skulle översätta från svenska till franska utan några böcker :O hehe)
Haha lilla Scilla sitter så gulligt och tittar :) haha
Ska nog titta lite på tv och sen ta en varm dusch för det är jätte kallt här :( haha jag har gjort ganska många sura gubbar men jag är väldigt glad egentligen.

Ha det bra :D

Kommentarer

Läs detta innan du kommenterar:
Alla bilder är tagna av mig om inget annat är skrivet.
Copyright på ALLA bilder.
Jag fotar med Nikon d5100 eller Nikon Coolpix L110.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Hoppas ni gillar bloggen och ni får gärna kommentera :)
RSS 2.0